ملی پوش تکواندو:

هدف من کسب مدال طلای تکواندو در المپیک توکیو است

ملی پوش تکواندوی کشورمان درباره هدف خود در المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

یلدا ولی نژاد ملی پوش تکواندوی کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک جوانان آرژانتین در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش ۱۰ کیلویی وزن خود برای حضور در رده منفی ۵۷ کیلوگرم المپیک بیان کرد: برای رقابت‌های المپیک می‌خواستم تغییر وزن بدهم. پیش از این در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم بازی می‌کردم.   تصمیم گرفتم در وزن ۵۷ کلیوگرم که وزن استاندارد المپیک است، بازی کنم. البته در لیگ در وزن ۶۲ کیلوگرم پا زدم.  

او در پاسخ به این سوال که برای حضور در المپیک تا چقدر امید دارد، عنوان کرد:  در مورد اعزامم به مسابقات کسب سهمیه المپیک نظر کادر فنی مهم است. به هر حال در اردوی قبلی به واسطه تغییر وزنم به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. در این مورد به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم. می‌خواهم در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم در المپیک توکیو به عنوان اولین بانوی ایرانی مدال طلا بگیرم.

ولی نژاد ادامه داد: از همه مردم ایران می‌خواهم دعا کنند تا در المپیک مدال طلا بگیرم. برای درخشش در المپیک امید دارم چرا که زحمت زیادی کشیده ام و خداوند پاسخ این همه تلاش را با مدال به من می‌دهد.

بازیکن تیم فتح صدر البرز درباره مسابقات لیگ برتر بانوان که با قهرمانی تیمش همراه شد اظهار کرد: لیگ امسال به صورت متفاوت برگزار شد. بعد از  مدتی طولانی پا به روی شیاپ چانگ گذاشتیم. بهترین‌های ایران در این مسابقات حضور پیدا کردند. در بازی‌ها شور و هیجان بالایی ایجاد شد.   برابر تیم لوازم خانگی کن خوب بازی و سعی کردم در تمامی بازی‌ها بهترین عملکرد خودم را نشان دهم. از اول هم برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشتیم و به این مهم رسیدیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.