۲۲ بهمن ۵۷ شروع پیشرفت و بالندگی در عرصه‌های مختلف بود

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک گفت: ۲۲ بهمن ۵۷ روز نجات مردم ایران از استکبار و شروع پیشرفت و بالندگی در عرصه‌های مختلف کشور است.

حجت الاسلام حسن آذر افروز مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ روز نجات مردم ایران از زیر چکمه طاغوت و استکبار و شکست حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ساله شاهنشاهی بود و ما می‌بینیم از زمانی که انقلاب شکل گرفت، روز به روز در عرصه‌های مختلف کشور ما به پیشرفت و بالندگی رسیده است.

او افزود: امام خمینی (ره) در سال ۴۲ با سخنرانی کوبنده قیام خود را بر علیه طاغوت زمان (خاندان پهلوی) شروع کرده و، چون شاه امام را برای اهداف خود مانع می‌دانستند و تحمل منطق صریح امام که منطق قرآن و دین بود را نداشت او را به عراق تبعید کرد تا ارتباطش با مردم کمتر شود.

حجت الاسلام آذر افروز، ادامه داد: شخصیت کاملا معنوی، علمی، عرفانی، اجتماعی وسیاسی امام خمینی (ره) و به کار بردن آن در عرصه جامعه و استفاده از ظرفیت‌های دین و فقه به نفع مطلوب و پرورش استعداد‌ها و نیرو‌های بالقوه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک، اظهار کرد: بعد از ۲۲ بهمن ماه امام خمینی (ره) به سرعت حکومت را تشکیل و با کمک شورا‌ها قانون گذاری‌ها و چارچوب سازی‌ها انجام شد تا اینکه در انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ با ۹۸ درصد آرا مردم، حکومت از شاهنشاهی به اسلامی تبدیل شد.

حجت الاسلام آذر افروز، بیان داشت: ایران اسلامی با وجود دشمنی‌ها و جنگ‌ها چه جنگ سخت و چه جنگ نرم با پیشرفت و بالندگی به عنوان ابرقدرت در مسائل علمی، سیاسی، نظامی و یک کشور که رای و نظرش در منطقه صریح و راه گشا است دیده می‌شود و جایی که ایران نباشد و چیزی را که نخواهد در منطقه شکل نخواهد گرفت و انجام نمی‌شود و همه این‌ها به برکت خون شهدا، منطق مستقل امام که برگرفته از دین مبین اسلام است.

این مقام مسئول در خصوص کمبود‌ها و مشکلاتی که در کشور ایران به وجود آمده، تاکید کرد: در سراسر جهان این کمبود‌ها وجود دارد و ما هم منکر آن نیستیم، اما این کمبود‌ها و کسری‌ها به خاطر فکر، منطق و مبنای انقلاب نیست، بلکه به دلیل انحراف زاویه‌ای مسئولان با تفکرات امام خمینی (ره) است که در انتخابات انتخاب می‌کنیم و اشخاصی در جایگاه قرار می‌گیرند که حقشان نیست و با مبانی و آرمان‌های شهدا ناسازگاری دارند، قائدتا مشکلات هم ایجاد می‌شود.

مدیر حوزه علمیه مدرسه سفیران هدایت اندیمشک  تصریح کرد: مبانی امام خمینی (ره) استکبارستیزی، محرومیت زدایی، حمایت فقرا و مستضعفین، دین گرایی و معنویت گرایی در جامعه، دوری ازفساد و فحشا و منکراتی که در جامعه قبل از انقلاب وجود داشت، و مردم باید دقت کنند ودر انتخابات بعدی که انتخاب سرنوشت سازی است برای انقلابمان، صلاح کار و کشور را در اختیار تفکر انقلابی با همان آرمان‌های سال ۵۷که امام خمینی (ره) مطرح کرد، قراردهند، تا به زودی به آن آینده‌ای که قابل تصور و درخشان است برسیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.