تکرار حماسه غرور در دیار امینی‌ها و باکری‌ها

راهپیمایی خودرویی و مجازی ۲۲ بهمن همزمان با دیگر نقاط کشور، با حضور گسترده مردم شهیدپرور آذربایجان غربی، در حالی برگزار شد که معادلات اتاق‌های فکر بیگانگان در همین ساعات اول نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آذربایجان غربی همزمان با بیست و دومین روز از بهمن ماه ۹۹، همزمان با سایر نقاط کشور، راهپیمایی فجر را به صورتی متفاوت برگزار کردند و با حضوری باشکوه در فضای مجازی و همچنین راهپیمایی خودرویی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خودروها با تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و دیگر نمادهای انقلابی تزئین شده‌اند همچنین پرچم‌های سه رنگ ایران از شیشه‌های خودروهایی حاضر در صحنه بیرون آمده و تکان داده می‌شوند. موتور سوارها نیز لابلای جمعیت هستند هر کس یک پرچم بزرگ در دست دارد.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد و مردمی که خودرو نداشتند نیز با حضور در سایت‌های مرتبط با این موضوع، در راهپیمایی مجازی میلیونی مردم ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی شرکت کردند تا یاد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهیدان استان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.