محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در رشت

برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی مراسم ۲۲ بهمن در رشت محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان از اعمال تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در رشت برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

او با اشاره به رژه بیش از هزار خودرو و حدود ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت در مراسم ۲۲ بهمن رشت گفت: محدودیت‌هایی در مسیر فرودگاه (شروع حرکت)، میدان ولی عصر (عج)، گلباغ نماز، میدان جهاد، تقاطع شهدای گمنام، تقاطع انتظام، تقاطع گاز تا میدان مصلی (پایان مسیر) اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: پارک خودرو در حاشیه بلوار ولی عصر (عج) از محدوده فرودگاه تا میدان ولی عصر (عج) از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن ممنوع است و وسایل نقلیه پارک شده با خودروبر به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سرهنگ طالبی به اعمال محدودیت ترافیکی مقطعی از ساعت ۹ تا ۱۱ در مسیر فرودگاه سردار جنگل اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که قصد تردد از مسیر شهر انزلی و خمام به رشت را دارند، زمان تردد خود را به ساعت ۱۱ و بعد آن موکول کنند.

او از شرکت کنندگان در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز خواست با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.