افتتاح مدرسه ۸ کلاسه در روستای خورخوره

در نهمین روز از دهه مبارک فجر یک مدرسه ۸ کلاسه روستایی در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، همزمان با نهمین روز از مراسمات دهه مبارک فجر مدرسه هشت کلاسه در روستای خورخوره با حضور رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، خدرلو امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان مهاباد افتتاح شد.

خدرلو فرماندار مهاباد گفت: خیران مدرسه ساز مجاهدان بزرگی هستند که با جهاد مال خود به آینده نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند و با توجه به نرخ رشد مثبت جمعیت دانش آموزی شهرستان مهاباد توجه و عنایت خیرین را بطور جدی می‌طلبد.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: مدرسه هشت کلاسه روستای "خورخوره" واقع در بخش مرکزی مهاباد با ۴۸ میلیارد ریال هزینه افتتاح و به سیستم آموزشی این شهرستان اضافه شد.

شاوله تصریح کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده که تمامی هزینه‌های ساخت آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.

او با بیان اینکه بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و مدرسه سازی در بخش آموزش و پرورش مهاباد در حال احداث است، افزود: بخش قابل توجهی از این طرح‌ها در سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و شاهد افزایش قابل توجه سرانه آموزشی در این شهرستان خواهیم شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.