رونق چرخه اقتصادی با فعالیت بخش خصوصی

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: رونق چرخه اقتصاد کشور جز با تلاش بخش خصوصی و کارآفرینان در حوزه‌های مختلف محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر زارع، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه در بازدید ازواحد تولیدی کشت و صنعت اعلا تک زرین گفت: رونق چرخه اقتصاد کشور جز با تلاش بخش خصوصی و کارآفرینان در حوزه‌های مختلف محقق نمی‌شود.

او افزود: امروز تلاش در زمینه صنعت، تلاش برای استقلال و خودکفایی کشور است و رونق تولید سرانه ناخالص ملی کشور را افزایش می‌دهد.

زارع با اشاره به نقش برجسته‌ی کارگران و کارکرد خطیر آنان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله تحقق استقلال و عدم نیاز به بیگانگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت جامعه کارگری در توسعه تولید و صنعت کشور، باید از این افراد به عنوان یکی از مهمترین پایه‌های صنعت و تولید نام ببریم.

ناصر زارع ضمن قدردانی از زحمات و تلاش کارگران گفت: کسانی که کار و تلاش می‌کنند تا روزی حلال به خانه ببرند ثواب مجاهد در راه خدا را دارند.

این واحد تولیدی با فعالیت در زمینه تولید فرآورده‌های لبنی با دریافت ۵۰ تن شیر در روز و تولید ۶۵ نوع محصول زمینه اشتغال ۵۳ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار