راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهاباد به صورت خودرویی برگزار می‌شود

فرماندار بهاباد گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بهاباد به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد یوم الله ۲۲ بهمن را روز جشن پیروزی شکوهمند انقلاب و تجدید بیعت ملت شریف ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امسال با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس، برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن به صورت متفاوت از سال های گذشته برگزار می‌شود.

او در خصوص زمان برگزار این مراسم افزود: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه از میدان شهدای گمنام بهاباد شروع و راهپیمای خودرویی در مسیر خیابان امام خمینی (ره) پایان خواهد یافت.

فرماندار بهاباد ضمن دعوت از مسئولان و عموم مردم شهرستان بهاباد برای شرکت مراسم راهپیمایی بیان داشت: از همه شرکت کنندگان درخواست می‌شود که قبل از شرکت در راهپیمایی، خودروی خود را با پرچم ایران، پوستر و پلاکارد متناسب با این روز تزئین کنند.

خانی زاده در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: از برنامه‌های شب ۲۲ بهمن که رأس ساعت ۲۱ شب همزمان باسراسر کشور در بهاباد برگزار خواهد شد، طنین بانگ الله و مراسم نورافشانی است.

او با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی، ان شاءالله امسال هم یک حماسه متفاوت و ماندگار در یوم الله ۲۲ بهمن را خلق خواهیم بود.

خانی زاده تصریح کرد: در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار امکان راهپیمایی مجازی در آدرس اینترنتی www.fajr.ccoip.ir وجود دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.