اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی ۲۲ بهمن

محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی ۲۲ بهمن در شهرستان ساری و شهرستان‌های استان اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه راهپییمایی ۲۲ بهمن فردا به صورت خودرویی در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: توقف خودرو‌ها از ساعت ۲۱ امشب تا پایان زمان راهپیمایی در مسیر‌های اعلام شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: خیابان هایی که به عنوان مسیر راهپیمایی فردا در نظر گرفته شده است بسته خواهند بود و رانندگان برای تردد می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

او افزود: تردد و توقف خودروها صبح فردا از ابتدای بلوار جام جم، خیابان آرش، خیابان ملامجدالدین ، خیابان طالقانی و  خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مسیر رژه خودرویی در مرکز استان ممنوع  است و  رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین بلوار عسگری محمدیان و کمربندی غربی ساری استفاده کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ادامه داد: اگر خودرویی با نقض این محدودیت‌ها در مسیر‌های راهپییمایی پارک شده باشد به پارکینگ هدایت خواهد شد.

سرهنگ بیگلری در خصوص محدودیت‌های تردد در جاده‌های مازندران برای پایان هفته نیز گفت: مبادی ورودی شهر‌های استان همزمان با تعطیلات با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه می‌شوند.

او با پیش بینی ترافیک در پایان این هفته، گفت: ممنوعیت و محدودیت‌های تردد که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است در میادی ورودی استان با شدت اجرا و متخلفان علاوه بر اعمال قانون به مبدا برگشت داده می‌شوند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.