بیانیه سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوانان از اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ


مردم ولایت مدار و با ایمان ایران عزیز در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ندای عدالت‌خواه و حق جویانه امام خمینی در مسیر قیام عظیم عاشورا لبیک گفتند و با برچیدن بساط ظلم و بی عدالتی رژیم مستکبر و سلطنت‌طلب آن دوران به تشکیل نظام اسلامی آری گفتند.

اینک در سر آغاز سومین سال از گام دوم در حالی به استقبال سالروز پیروزی انقلاب عزت آفرین اسلامی می‌رویم که مردم عزیز و مقتدر ایران با مقاومت و ایستادگی خود در برابر استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار موجب سرافکندگی و عصبانیت دشمنان شده تا بالاترین و سخت‌ترین ابزار‌های خود را، از ترور افراد محبوب و دانشمند تا اجرای شدید‌ترین تحریم‌های ظالمانه، برای به زانو درآوردن ملت ایران اسلامی استفاده کنند.

اما مردم غیور و سلحشور با هدایت گری رهبر عظیم الشان خود حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در برابر سخت‌ترین توطئه‌های دشمنان تا کنون عبور کرده و با توجهات حضرت بقیت الله ارواحنا فداه در ادامه مسیر نیز عبور خواهد کرد.


سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان ضمن قدردانی و ارج نهادن از ایستادگی و مقاومت چهل و دو ساله ملت فهیم و نجیب ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، از مسئولین کشور درخواست می‌کند با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت و تدبیر‌های هوشمندانه شرایط را برای سهولت مردم عزیز فراهم نماید.

سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار