مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همه شهرستان های این استان به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: امسال  با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقلام فرهنگی برای ایجاد جلوه‌های بصری توزیع خواهد کرد، افزود: مردم نیز می‌توانند خودروی خود را متناسب با مناسبت ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی تزئین کنند و به افرادی که بهترین تزئین را داشته باشند، جوایز نفیسی اهداء خواهد  شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مبدا حرکت راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن را میدان جهاد و در ساعت ۹:۳۰ اعلام کرد و گفت: مسیر حرکت خودروها نیز از اتوبان ۲۲ بهمن به مقصد میدان بسیج خواهد بود.

اوبا اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در همه شهرستان‌های استان زنجان برگزار خواهد شد، ادامه داد: مسیر راهپیمایی ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا مقابل فرمانداری می باشد.
 
مردم ولایتمدار ماهنشان نیز از ساعت ۱۰ صبح از سه‌راهی ینگجه تا میدان امام خمینی (ره) در این راهیپمایی شرکت کرده و مردم دندی نیز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل فروشگاه شرکت کالسیمین تا میدان شهر حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام ناصر  گفت: مردم ابهر نیز از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید رجایی تا میدان انقلاب در این راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کرده و مردم خدابنده نیز در همین ساعت از میدان شهداء تا میدان معلم در جشن انقلاب شرکت می‌کنند.
 
او افزود: مردم طارم نیز از میدان حاج قاسم تا میدان امام خمینی (ره) جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌کنند.

ناصر ادامه داد: مردم شهیدپرور خرمدره نیز از ساعت ۱۰ صبح از مجتمع ادارات به سمت چهارراه قائم و میدان امام حسین (ع) راهپیمایی کرده و در میدان آزادی – مزار شهدا این راهپیمایی را به پایان می‌رسانند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت:مردم صائین‌قلعه نیز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از مصلی نماز جمعه تا حرم مطهر امامزاده یعقوب (ع)، همراه با آفرود و موتور کراس‌سواران حرفه‌ای در راهپیمایی انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد.
 
 
 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.