مسیر‌های رژه خودرویی و موتوری یوم الله ٢٢ بهمن در گلستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان مسیر‌های رژه خودرویی و موتوری یوم الله ٢٢ بهمن در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اعلام کرد:مسیر رژه خودرویی و موتوری در گرگان از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی، میدان کریمی درگنبدکاووس از گلزار شهدا به سمت میدان بسیج میدان مرکزی، میدان ١٧ شهریور در علی آبادکتول از مسجد محمدیه تا میدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

در کلاله از میدان الغدیر تا میدان مرکزی، در بندرگز از مقابل سپاه به سمت شهر نوکنده به سمت بلوار شهدای گمنام، در مراوه تپه از مسجد امام علی تا فلکه مرکزی ، بندر ترکمن از روبه روی سپاه تا گلزار شهدای گمنام در آزادشهر از جلوی سپاه شهرستان تا داخل شهر، درآق قلا از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای شهرستان است.

در گالیکش از گلزار شهدای گمنام به سمت داخل شهر، در گمیشان از روبه روی ناحیه مقاومت بسیج تا میدان امام (ره) در کردکوی از میدان شهرداری به سمت میدان امیرالمومنین درمینودشت از رو به روی اداره دخانیات به سمت میدان امام خمینی (ره)، میدان مدرس میدان الزهرا است.

در اینچه برون از میدان الله تا گلزار شهدای گمنام غواص، در کرند از میدان وحدت تا دبستان شهید دست مرد و در داشلی برون از مسجد عرفانیه تا مصلی رژه برگزار می‌شود.

در شهرستان‌های آزادشهر، گمیشان و گالیکش ،مراسم از ساعت ۹ صبح شروع می شود.

سایر شهرستان‌ها و مرکز استان مراسم ،ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.