برگزاری کارگاه داستان‌نویسی همزمان با دهه فجر در یزد

رئیس حوزه هنری یزد گفت:کارگاه داستان‌نویسی با حضور بهزاد دانشگر و جمعی از نویسندگان در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صادق کوچک زاده، رییس حوزه هنری یزد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، کارگاه داستان‌نویسی با حضور بهزاد دانشگر ـ نویسنده و مدرس داستان‌نویسی‌ و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم به مدت دو روز در باغ موزه دفاع مقدس یزد برگزارشد.

او افزود: شخصیت‌پردازی و موضوعات مرتبط با آن، خاطره‌نگاری و قواعد آن، ناداستان‌ها، الگو‌های داخلی و بین‌المللی ادبیات غیرداستانی و تفاوت آن با رمان، نمونه‌خوانی آثار و پرسش و پاسخ از جمله مباحث و مطالب این کارگاه بود.

کوچک زاده به روز رسانی دانش و اطلاعات نویسندگان و فضای نویسندگی استان، رشد و شکوفایی استعداد‌های ادبی، آگاهی بیشتر از ذائقه مخاطبان امروزی، نقد و بازخورد آثار نویسندگان جوان، آشنایی و تبادل نظر با نویسندگان مطرح کشور را از اهداف کارگاه برشمرد.

کوچک‌زاده به حضور تعدادی از نویسندگان جوان و خوش آتیه در این کارگاه اشاره و بیان کرد: در سال‌های اخیر استعداد‌های ادبی خوبی در استان کشف و پرورش داده شده‌اند که آثار برخی از آن‌ها اسفندماه در کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان معرفی و رونمایی خواهد شد.

رییس حوزه هنری یزد با اشاره به حمایت این نهاد از انتشار آثار نویسندگان جوان و فعال گفت: آثار متعددی از نویسندگان و شاعران استان در حوزه هنری یزد در حال تولید است که به تناوب منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره‌های آموزش تخصصی داستان و رمان‌نویسی حوزه هنری می‌توانند با شماره ۳۶۲۳۱۴۰۰، ۰۳۵ تماس بگیرند.

این کارگاه ادبی با همکاری حوزه هنری یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار