آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنی رئیس جمهوران آمریکا با ایران از سال ۵۷ آغاز شده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنی رئیس جمهوران آمریکا با ایران از سال ۵۷ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم گرامیداشت آیت الله جلالی خمینی با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهوران دموکرات و جمهوری خواه آمریکا دلسوز ملت‌ها نیستند و دشمنی آن‌ها با ایران از سال ۵۷ آغاز شده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امام خمینی (ره) پرچمدار مبارزه با اسکتبار و دیکتاتوری بود و مجاهدت‌های مردم و علما در طول ۵۰ سال گذشته نظام اسلامی را به قدرت بین المللی و منطقه تبدیل کرده است.

او با اشاره به واردات یک میلیون و ۸۰ هزار تن واردات روغن نباتی گفت: مصرف روغن نباتی در کشور بالا ست و راهکار حل مشکلات اقتصادی افزایش بهره‌وری است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی آیت اله جلالی خمینی را احیاگر فرهنگ و اهداف امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: این عالم مجاهد، وارسته و سخت کوش در منطقه نارمک تهران مساجد مختلفی را تاسیس و علمای وفادار به امام راحل را در این مساجد سازماندهی کرد.

او ادامه داد: مرحوم جلالی خمینی زمانی که از سوی امام خمینی (ره) بعنوان امام جمعه خمین منصوب شد در مدت حضور ۲ روز در هفته در این شهرستان توزیع املاک امام (ره) بین نیازمندان، رسیدگی به خانواده شهدا و ساماندهی حوزه علمیه خمین را انجام می‌داد.

آیت الله دری نجف آباد تصریح کرد: عضو مجلس خبرگان رهبری تاسیس حوزه علیمه احمدیه، حوزه علمیه خمین، احداث مصلی خمین، پژوهشگاه قرآن و برگزاری جلسات مذهبی در مساجد را از دیگر اقدامات آیت الله جلالی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.