ثبت نام هزار و ۶۰۰ داوطلب در آزمون سراسری قرآن و عترت در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ثبت‌نام هزار و ۶۰۰ نفر در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سطح استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ثبت‌نام هزار و ۶۰۰ نفر در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۱۳۸ نفر از طریق مؤسسه‌های قرآن و عترت استان و ۴۶۲ نفر به‌صورت آزاد با مراجعه به سامانه مربوطه نام‌نویسی کرده‌اند.

اسماعیلی اضافه کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و گروه حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های حفظ جز ۳۰، حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم و همچنین ترجمه و مفاهیم ترجمه سوره بقره، تفسیر سوره بقره و در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه و آشنایی با سبک زندگانی معصومین (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.