بهره برداری از ۸۷۱ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

۸۷۱ پروژه عمرانی از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در شهرک‌های صنعتی مازندران اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۸۷۱ پروژه عمرانی از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۱۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی شده است.

او با اشاره به اینکه تا قبل از دولت یازدهم ۴۲۳ هکتار سند تفکیکی شهرک‌های صنعتی استان اخذ شده بود، افزود: با شروع به کار این دولت ، این رقم به ۵۵۳ هکتار رسیده است و شاهد رشد ۳۱ درصدی اخذ سند تفکیکی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم.

موسوی همچنین آمار قرارداد‌های پروژه‌های عمرانی انجام شده در دولت تدبیر و امید را ۵۰۸ مورد اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این تعداد قرارداد ۱۱۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۸ هزار ریال می‌باشد.

او آمار اجرای پروژه شبکه فیبر نوری را ۲۲ کیلومتر اعلام داشت و افزود: این پروژه‌ها مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهشهر، بابلکنار، گلوگاه، نکا، رستمکلا، سلمانشهر و بابلسر می‌باشد که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در ادامه از گازرسانی ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به طول ۲۵ کیلومتر و با مبلغی بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی را جذب سرمایه گذار است، افزود: دراین دولت با ۹۰۱ سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است.

موسوی گفت: این تعداد قرارداد برای ۴۴۲ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ هزار و ۳۴۶ نفر به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.