آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر

تشکیل پرونده و مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دی برگزار شد و قبول شدگان اولیه برای شرکت در مصاحبه تخصصی این اداره کل مشخص شدند.

حمدالله اژدری ادامه داد:  از میان شرکت کنندگان در این آزمون ۸۹۰ نفر به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شدند که پس از انجام مصاحبه تخصصی، بررسی شرایط و با توجه به کد رشته‌های مورد نیاز، ۵۷۰ نفرشان  به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

او افزود: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش برای تشکیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده، از امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) تا شنبه ( ۲ اسفند) فرصت دارند از ساعت ۸ تا ۱۶ به نشانی بوشهر- خیابان جهاد سازندگی- پشت سینما بهمن- پردیس علامه طباطبایی مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در بوشهر آغاز شد


مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: پذیرش افراد در غیر از روز‌های تعیین شده به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

 اژدری درباره استخدام نیروهای حق التدریسی‌ هم گفت: برای استخدام معلمان حق التدریسی‌ برنامه دیگری داریم و قرار است تا پایان سال ۱۴۰۰ استخدام شوند. اما ممکن است افرادی از نیروهای حق التدریس در آزمون استخدامی شرکت کرده باشند که در صورت قبولی به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

جدول زمان بندی شده انجام مصاحبه تخصصی آموزش و پرورش

 

آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پروش بوشهر

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.