رئیس سازمان صمت استان ایلام:

نقش بی بدیل بانوان در جامعه امروز قابل تقدیر است

محمد رحیمی گفت: نقش بانوان در مدیریت خانواده بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام در جلسه‌ای که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن ، گفت: شیوع ویروس کرونا اثرات ناگواری را از لحاظ اقتصادی و اجتماعی بر افراد جامعه تحمیل کرده است که برای مقابله با این اثرات منفی ، نیازمند نقش آفرینی بیشتر بانوان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات منفی آن که در تمامی جوامع به قرنطیه بسیاری از مشاغل و تعطیل شدن مراکز آموزشی منجر شده ، نقش زنان در مدیریت خانواده بسیار مهم و حیاتی است.

سید روح الدین هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت ایلام نیز، مطرح کرد: ابعاد وجودی شخصیت حضرت زهرا (س) چراغ راه زندگی ما است.

او افزود: وجود و عظمت شخصیت حضرت زهرا (س) دارای ابعاد وسیعی بوده که زبان از بیان آن قاصر است و خدا را شاکریم که همگان از دریای بیکران معرفت آن حضرت بهره‌مند هستند.

هاشمی ادامه داد: مباحث رفاهی بانوان در سازمان ، در حد توان پیگیری خواهد شد و هیچ ممانعتی برای رشد و ارتقای شغلی بانوان همکار وجود ندارد و در همه امورات سازمان ، مساوات بین همکاران رعایت شده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح از بانوان شاغل در سازمان صمت ایلام تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.