تجلیل از آزادگان و خلبانان و کادر هوانیروز به مناسبت روز نیروی هوایی

به مناسبت روز نیروی هوایی در مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از آزادگان و خلبانان و همچنین کادر هوانیروز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید ناصر میری رئیس هیئت مدیره جمعیت آزدگان دفاع مقدس گفت: جمعیت آزادگان دفاع مقدس با انگیزه مشترک ۴ گانه در سال ۱۳۹۰ به عنوان سازمان مردم نهاد به ثبت قانونی رسید.
وی گفت:انگیزه‌ها به این صورت شکل گرفت، آزادگان که در سالیان بعد از آزادی در مجامعی جمع می‌شدند، نقاط مشترکی که دغدغه‌های این عزیزان بود مورد بحث گذاشته شد و به ۴ هدف مشترک رسیدیم.
 
وی ادامه داد: هدف اول و دغدغه اصلی آزادگان مثل همه معتقدان به انقلاب، حفظ نظام است. راهکار‌های چگونگی خدمت را در جلسات مستمری که با هئیت مدیره داریم بررسی می‌کنیم و در فرصت مناسب، با همفکری یکدیگر آن‌ها را اجرا می‌کنیم.

میری افزود: اعتقاد ما براین است که، آزادگان دفاع مقدس با سپری کردن ۸ سال مقاومت در عرصه‌ی نزدیک با دشمن، دارای تجربیاتی هستند و این تجربیات، با خودشان همراه است که در مرحله اجرا مشخص می‌شود که از تجربیاتشان چگونه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دغدغه دیگر آزادگان این است که، به نوعی توانمندی‌های خود را در اختیار کاستی‌های یک دیگر بگذارند. اگر یکی از آزادگان در جایی به مشکل برخورد، از توانمندی‌های دیگر آزادگان برای رفع آن مشکل استفاده کند. به این صورت که یک هم پوشانی داشته باشند تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند؛ که نیازمند به یک کانون مشترک ودفتر هماهنگی می‌باشد.

وی افزود:وجود دفتر که کانون هماهنگی و ارتباط بین آزادگان باشد جزء هدف چهارم ما است. نیاز به دفتری که به صورت قانونی باشد، که اگر مواردی در مصوبه مجلس و یا نمایندگان مردم اجرا نمی‌شد، یک فضایی به عنوان نمایندگی از مجموعه نه به صورت خیابانی، پیگیری کنند.

وی ادامه داد: بهتر است یک کانونی باشد که به نمایندگی از مجموعه، اقداماتی انجام دهد که هم قانونی باشد و هم مورد سوء استفاده رسانه ای دشمنان قرار نگیرد.

میری گفت: این جمعیت با این ۴ هدف تشکیل شده و به ثبت رسیده است؛ و با توجه به امکاناتی که اجازه میداد و از عهده ما برمی آمد، خدماتی را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار