پروانه نمایش صحنه ای کره بادام زمینی صادر شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت : نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی" ، پروانه نمایش دریافت کرد.

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی"  به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر آماده شده که پروانه نمایش آن صادر گردیده است .

او افزود: این نمایش از ۲۵ بهمن ماه سال جاری بمدت یک ماه در محل تئاتر شهر آبادان  واقع در مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه به روی صحنه می رود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان تصریح کرد:این اثر از تولیدات گروه هنری تاتر پیچک می باشد و در ژانر کمدی اجتماعی تولید شده است.

برکتاظهار داشت : بخاطر شرایط روحی مردم عزیز آبادان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیاز مردم به نشاط اجتماعی ایجاد لبخند رضایت برای جامعه هدف منطقه ی اروند ، این اثر توسط گروه هنری پیچک تولید گردید .

او افزود : نمایش صحنه ای کره بادام زمینی تا کنون در دو جشنواره ی معتبر استانی شرکت کرده و بیش از ده جایزه کسب نموده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان  بیان کرد :این کار با هنرمندی کوثر عقیلی،مونس رنجبری،علیرضا غزالی،محمد نبهان.علی شرفی، مهدی محمودی ،هادی خضیراوی،محمد خانی،امیرحسین سامانی،زینب دریس فرد،امیرحسین زرین جویی،نگار شمیلاوی، الهه نیلیان و محمد حسن حیاوی،سپهر ملکوتی و ابوالفضل بحرینی اجرا خواهد شد.

برکت در پایان با توجه به بالا رفتن آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، از علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری خواست با همکاری و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا ویروس ،زمینه را برای فعالیت های بیشتر مهیا نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.