مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد؛

بهره برداری از بوستان‌های منطقه ۱۲ مشهد تا پایان بهمن ماه

بوستان‌های رحمانیه ۲۲ و عصمتیه ۹ واقع در منطقه ۱۲ شهرداری مشهد در راستای ارتقای سرانه فضای سبز شهری و ارتقاء کیفیت زیست محیطی تا پایان بهمن ماه بهره برداری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر انتظام مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: منطقه ۱۲ یکی از مناطق نوساز شهر مشهد است که در سال‌های اخیر از توسعه پرشتابی در زمینه افزایش سرانه فضا‌های مسکونی برخوردار بوده است و در همین راستا به منظور برقراری توازن تقسیم فضایی و کاربری ها، توسعه فضای سبز این منطقه نیز به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به این که در حال حاضر در بسیاری از مناطق شهری، فضا‌های بزرگ مقیاس کمی به منظور توسعه فضای سبز وجود دارد؛ به همین منظور، توسعه بوستان‌های محلی در سطح شهر مشهد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بوستان رحمانیه ۲۲ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت بیش از ۶۵۰۰ متر مربع با پیشرفتی ۹۸ درصدی و بوستان عصمتیه ۹ با اعتباری بالغ بر۲۶.۹ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت بیش از ۹۹۰۰ متر مربع با پیشرفتی ۹۵ درصدی در حال ساخت است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.