سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

آتش سوزی در انبار کفش در خیابان خیام

ملکی درباره آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه که محل نگه داری کفش بود، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۶:۰۰ امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان خیام شمالی، کوچه مبرا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
وی ادامه داد:سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. با توجه به عرض بعضی از کوچه‌ها و معابر در این محدوده خودرو‌های بزرگ و تانکر دار نمی‌توانستند وارد شوند و متراژ زیادی را آتش نشانان آبرسانی کردند و خودشان را به محل رساندند.
ملکی گفت:محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی دو طبقه بود، ظاهرا کاربری مسکونی داشته، اما انبار کفش شده بود. دو طبقه بالایی دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود، ولی شعله به طبقه همکف نرسیده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود که بعضی از آن‌ها مسکونی بودند.


بیشتر بخوانید


وی افزود:آتش نشانان از پشت بام و داخل ساختمان عملیات را آغاز کردند و خوشبختانه اجازه سرایت به طبقه همکف و ساختمان‌های اطراف داده نشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد:بعضی از ساختمان‌ها به دلیل جمع شدن دود تخلیه شدند، در حالی که آتش مدت زیادی است که خاموش شده و نیرو‌ها در حال جابه جایی اجناس و ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار