متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق موادمخدر با ۱۰۸ کیلو تریاک و حشیش در بابل و قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر در استان و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های بابل و قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی ۴ متهم از اعضای باند قاچاق موادمخدر شدند که با ۳ دستگاه خودرو اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند.

فرمانده انتظامی اسان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از طرح عملیاتی مشترک پلیس برای توقیف خودرو‌ها و دستگیری متهمان خبر داد و گفت: متهمان در عملیاتی ضربتی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های بابل و قائم شهردستگیر شدند.

سردار میرزایی از کشف ۱۰۸ کیلو گرم تریاک و حشیش در بازرسی از ۳ خودروی متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از عزم جدی پلیس در مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان خبر داد و گفت: در طول ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۶۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز در سطح استان منهدم شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.