صدور اولین اسناد مالکیت، برای اهالی روستاها و شهرهای تحت مالکیت بنیاد علوی

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از صدور اولین اسناد مالکیت، برای اهالی روستاها و شهرهای تحت مالکیت بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: اولین اسناد مالکیت در راستای تفاهمنامه سه جانبه فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و اداره ثبت اسناد و املاک استان برای اهالی روستا‌ها و شهر‌های تحت مالکیت بنیاد علوی صادر می شود.

او ادامه داد: ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که با امضای این تفاهم نامه در مرداد ماه سالجاری با حضور استاندار گلستان و مدیران کل دستگاه‌های موضوع تفاهم نامه، کار صدور و تحویل اسناد مالکیت اراضی و املاک به اهالی این روستا‌ها و شهر‌ها بعد از سال‌ها انتظار در کمتر از ۶ ماه به نتیجه رسید.

حسینی افزود: تاکنون کار نقشه برداری ۴۱۱ روستای تحت مالکیت بنیاد علوی با نقشه برداری از ۷۸ هزار و ۱۳۱ واحد مسکونی انجام و صدور اسناد این املاک کارسازی شده است.

او گفت:تثبیت مالکیت، استفاده بعنوان وثیقه بانکی و ضمانت، افزایش ارزش ملک و ... از مزایای مهم سند مالکیت است که بدون مراجعه مردم به ادارات در شهرها، کار تشکیل پرونده، اخذ مجوزها، صدور اسناد و تحویل آن درب منزل روستائیان توسط بنیادمسکن استان انجام می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.