معاینه پزشکی و مشاوره تغذیه رایگان خدمتی به فرهنگیان اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد پر برکت حضرت زهرا (س)، معاینه‌های پزشکی و غربالگری در این ناحیه آموزشی انجام شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد پر برکت حضرت زهرا (س)، معاینه‌های پزشکی و غربالگری رایگان در این ناحیه آموزشی انجام شد.

او افزود: معاینه‌های پزشکی، غربالگری، مشاوره تغذیه‌ای و دیابتی با همکاری عبدالرضا صالحی از پزشکان، مراقبین سلامت آموزش و پرورش و با همت کارشناسی سلامت و تندرستی این ناحیه به صورت رایگان صورت گرفت.

نیسی گمراوی اظهار کرد: بسیاری از ما تا قبل از بروز علائم بیماری به پزشک و مراکز بهداشتی مراجعه نمی‌کنیم، این درحالی است که برای پیشگیری از بیماری و آگاهی از وضعیت جسمانی خود باید قبل از بروز بیماری به پزشک مراجعه کرده و با انجام معاینه‌های دوره‌ای و انجام آزمایش‌های لازم از سلامت خود اطمینان حاصل نماییم.

 

معاینه پزشکی و مشاوره تغذیه رایگان خدمتی به فرهنگیان اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت: سلامتی جسمی و روان همکاران از جمله مسائلی است که در عملکرد بهتر و سلامت سازمانی نقش مهمی دارد و اینگونه اقدامات باعث ایجاد امنیت، آرامش و شادابی در پرسنل خواهد شد و به همراهی آن محیطی پویا و فعالی را فراهم خواهد آورد.

این مقام مسئول هدف از انجام معاینات پزشکی کارکنان را جلب توجه کارکنان به موضوع سلامت، غربالگری و شناسایی کارکنان در معرض آسیب‌های احتمالی و فرهنگ سازی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.