افتتاح چند طرح مختلف در سیستان و بلوچستان

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، چند طرح مختلف در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روز گذشته، بخش مراقبت کودکان و نوجوانان در بیمارستان رازی سراوان افتتاح شد.

هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این بخش با ظرفیت ۶ تخت با هزینه بیش از ۳ میلیارد و و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین بیش از ۱۰۰ طرح خوداشتغالی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر با پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداری رسید.

از منازل مسکن مددجویان کمیته امداد وآسفالت معابر در هیرمند هم بهره برداری و هزار قطعه بچه ماهی در استخر‌های پرورش هیرمند رهاسازی شد.

در بخش قرقری شهرستان هیرمند هم چند طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی هم به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

۸ طرح عمرانی، آبرسانی مناطق عشایری و مسکن مددجویان کمیته امداد در در دهستان‌های مخت و مهبان شهرستان نیکشهر هم افتتاح شد.

اهالی بخش جدید التاسیس نسکند شهرستان سرباز هم از ۳۰طرح عمرانی خدماتی و کشاورزی شامل ۱۴ خانه مسکونی، برقرسانی، مرمت قنوات و احداث کانال آبیاری بهره‌مند شدند.

در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان مرزی میرجاوه هم ۲۵ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اشتغالزایی با اعتبار دویست و هشتاد و پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

اهالی بخش مرکزی شهرستان قصرقند هم از چند طرح برق رسانی، آموزشی و خدماتی امروز بهره‌مند شدند.

در روستای محمدشاهکرم زهک هم یک زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسید و در روستای ملک حیدری این شهرستان یک دفتر خدمات پست بانک به نمایندگی از ۱۸ باجه جدید پست بانک استان افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.