سرمربی تیم فوتبال مس:

سعی کردیم در خانه حریف عقب نشینی نکنیم

ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی این تیم برابر شهر خودرو در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: پیش از هرچیز درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را با تمام وجودم تسلیت می‌گویم و امیدوارم جامعه فوتبال دیگر عزیزانش را از دست ندهد و این ویروس ریشه کن شود.

ربیعی ادامه داد: ابتدا به رحمتی و تیم شهر خودرو خسته نباشید می‌گویم و از مهمان نوازی آن‌ها تشکر می‌کنم. بازی خوب و فنی را شاهد بودیم. در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و سعی نکردیم در خانه حریف عقب نشینی کرده و دفاعی بازی کنیم. توانستیم در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را خلق بکنیم. در نیمه دوم ۲ تیم در مرکز زمین پرس می‌کردند و هر ۲ در بازی عقب به جلو خوب عمل کردند. بعد از به ثمر رساندن گل عقب نشینی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، زیرا با نظم بازی کرده و برنامه‌هایی که مدنظر من بود را به خوبی در زمین پیاده کردند و برای همین ۳ امتیاز با ارزش در خارج از خانه را کسب کردیم.

ربیعی در خصوص هدف گذاری مس رفسنجان برای نیم فصل دوم عنوان کرد: ما به تازگی به لیگ برتر صعود کرده ایم و اولویت ما بقا در لیگ برتر است. باید بتوانیم شخصیت لیگ برتری را در خود ایجاد کنیم تا با شرایط منطبق شویم. ما در ۵ بازی اول تنها ۲ امتیاز گرفتیم، اما من به تیمم امید داشتم و امروز از ۸ بازی ۱۷ امتیاز کسب کرده ایم. این یعنی تیم ما در مسیر درستی قرار دارد و من معتقدم اگر مس رفسنجان در این فصل در لیگ برتر بماند؛ قابلیت این را دارد با یک برنامه بلند مدت در ۳ تا ۵ سال آینده یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص نیاز این تیم به تقویت گفت: تقویت تیم اجتناب ناپذیر است و قطعا در نیم فصل نیاز به تقویت داریم، اما تغیرات زیادی را نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار