جشنواره ورزشی تفریحی بانوان برگزار شد

به مناسبت دهه فجر و روز زن نخستین جشنواره ورزشی، تفریحی بانوان در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جشنواره ورزشی تفریحی بانوان ، شامل برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و امدادی، طناب زنی و دومیدانی بود. 

برگزاری کارگاه های شیرینی پزی و کارآفرینی از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره بود.

فرهاد دربندی مدیر اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرمشهر در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این برنامه با حمایت شهردار و مشارکت هیئت ورزش های همگانی شهرستان خرمشهر در پارک بانوان که به تازگی برای استفاده بانوان محصور و آماده شده است برگزار شد.

او اهداف برگزاری این جشنواره را یادآور شد و بیان کرد: ایجاد نشاط، امید به زندگی، ارتقای روحیه بانوان از جمله اهداف برگزاری این مراسم بوده است.

مدیر اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرمشهر به مسابقات ورزشی برگزار شده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مسابقات برگزار شده در سه دسته، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که به نفرات اول تا سوم هدایایی تعلق گرفت.

او ادامه داد: از جمله تفاوت های این جشنواره با دیگر جشنواره ها این بود که برای هدایا به جای کالاهای مصرفی از کالاهای هنری منطقه تهیه شد که انگیزه ای نیز برای هنرمندان و صنعتگران منطقه باشد.

دربندی همچنین به حضور مربی کارآفرینی و مشاور برای سخنرانی و ارائه خدمات مشاوره ای به بانوان در حاشیه این مراسم اشاره کرد.

نبود پارک بانوان و کم توجهی به ورزش بانوان ی موضوعاتی بود که در مدت اخیر به عنوان مطالبه بانوان خرمشهری مطرح می شد که منصور علوانی شهردار خرمشهری چندی پیش خبر آماده سازی نخستین پارک بانوان و پیگیری برای اختصاص محلی دیگر برای راه اندازی پارک دوم را داه بود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.