جذب سرمایه گذاری‌ها با تامین و توسعه زیرساخت‌ها

استاندار یزد در آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به ۸ روستای دهستان جلگه شهرستان بهاباد، بر آینده روشن این شهرستان در حوزه سرمایه گذاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طالبی استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام باسعادت دهه مبارک فجر، با بیان این که مجموعه شرکت گاز استان یزد، مجموعه‌ای پویا و فعال در استان به شمار می‌آید، به اهمیت تامین این زیرساخت برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: گاز، به جز ضرورت استفاده و بهره گیری در منازل مسکونی، نقش مهم و تاثیرگذاری در بحث تامین زیرساخت برای توسعه سرمایه گذاری دارد که خوشبختانه با تامین این شبکه مهم انرژی در استان، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری‌های مختلف در یزد فراهم آمده است.

او افزود: در زمینه تامین آب شرب و برق مورد نیاز شهرستان بهاباد نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و با ایجاد نیروگاه‌های جدید و خورشیدی، افق آینده سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد بیش از پیش روشن است.

او با اشاره به اهمیت و ضرورت همراهی و همدلی همه مسئولان و مردم شهرستان بهاباد برای کمک به توسعه شتابان این شهرستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط خوبی که برای سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد به وجود آمده این موقعیت را قدر بدانیم و فرصت توسعه سرمایه گذاری این منطقه را با حفظ مصالح شهرستان فراهم سازیم.

طالبی در پایان با اشاره به اشتغالزایی خوب ایجاد شده در شهرستان بهاباد، بر رعایت مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ و تعامل بخش خصوصی و دولت برای رفع نیاز‌های عمده و اساسی شهرستان بهاباد تاکید کرد.

در این مراسم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی، پروژه گاز رسانی به ۸ روستای دهستان جلگه بهاباد با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و قابلیت نصب ۴۰۰ انشعاب به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار