تمهیدات سازمان سنجش برای کنترل کرونا در آزمون‌ها/ داوطلبان کرونایی حضوری به باجه‌ها مراجعه کنند!

سخنگوی سازمان سنجش گفت: امروز ( ۱۶ بهمن) داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا باید به صورت حضوری به باجه‌های رفع نقص برای تغییر محل آزمون مراجعه کنند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح فردا جمعه، ۱۷ بهمن برگزار می‌شود و داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا باید فرم خوداظهاری را برای شرکت در این آزمون پر می‌کردند.  

او ادامه داد: متقاضیان این آزمون فرصت داشتند از روز چهار‌شنبه ۱۵ بهمن به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در این سامانه نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند باید با رعایت ضوابط بهداشتی امروز به باجه رفع نقص مراجعه کرده و گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آن‌ها به عمل آید.

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 

زرین آمیزی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ نوبت بیست و یکم از روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته شده است.

او ادامه داد: داوطلبان متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا ساعت ۲۴ امشب ۱۶ بهمن ماه فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش دانشگاه پیام نور، روی لینک «کارت شرکت در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم)» کلیک کرده و با استفاده از چهار روش «جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی»، «جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری»، «جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی» و «جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی» کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید

  • زمان خوداظهاری بیماران کرونایی ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار