استاندار همدان:

استان همدان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است

استاندار همدان در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ملایرگفت:استان همدان همانند یک کارگاه سازندگی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان ملایرگفت:استان همدان  همانند یک کارگاه سازندگی فعالیت می کند.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرکت برق باختر در حال احداث طرح هایی با ۱۰۰۰ میلیارد تومان  سرمایه گذاری برای تامین برق شهرستان های مختلف در استان است، تاکید کرد: با احداث  نیروگاه برق سیکل ترکیبی در ملایر و تامین برق منطقه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت می شود.

استاندار همدان گفت:امروز روز آغاز عملیات اجرایی زیر ساخت این نیروگاه خواهد بود و تمامی نیازهای این نیروگاه را با حمایت دیگر مسئولان تامین خواهیم کرد.

شاهرخی در ادامه  با بیان اینکه اکنون خوشبختانه برق مورد نظر صنایع ملایر توسط نیروگاه های خرم آباد و اراک در حال تامین است، تاکید کرد:استان همدان و شهرستان ملایر با نشاط در مسیر توسعه قرار گرفته است .

او با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت ها، راه سامن به بروجرد و ملایر به تهران را تا انتهای سال به پایان خواهیم رساند گفت:تصمیم داریم امسال  ردیف اعتبار برای راه آهن ملایر به همدان  در نظر گرفته شود و این مهم در ردیف بودجه دیده شده است.

استاندار همدان بیان کرد :ملایر در سال گذشته به عنوان شهر جهانی مبل و منبت مطرح شد که در جشنواره ای که سال گذشته برگزار شد ۶۰۰ میلیارد تومان گردش مالی در این حوزه برای ملایر شکل گرفت.

شاهرخی افزود:ثبت انگور ملایر در فاوو تحول عظیمی برای ما ایجاد کرده است که برکات آن را در آینده مردم منطقه خواهند دید.

او اظهار داشت  آب رسانی به شهر ملایر از طریق سد کلان آماده بهره برداری و افتتاح است .

استاندار همدان تصریح کرد :از ۴ گاوداری ۶ هزار راسی که در استان وجود دارد یکی از آن ها مربوط به ملایر است که توسط شرکت شستا در حال اجراست.

انتهای خبر / م م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.