شناسایی ۲۴۷بیمار جدید مبتلا به ‌کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۷۷۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او افزود: از این تعداد ۲۴۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شده‌اند، اضافه کرد: مجموع بیماران مبتلا به کرونای بستری در این مراکز درمانی به ۳۸۸ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۶۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند، ابراز داشت: همچنین در حال حاضر ۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر سه بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: این در حالی است که تاکنون تست هیچ یک از این بیماران مثبت نبوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.