مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

خداوند با حضرت زهرا (س) مفهوم رسالت خانواده را بیان کرد

نیسی گمراوی گفت: ارزش زن به قدری است که زمانی که خدا قصد معنا کردن رسالت خانواده را دارد با حضرت زهرا (س) این مفهوم را بیان می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تأکید بر قدر و منزلت زن، گفت: ارزش زن به قدری است که زمانی که خدا قصد معنا کردن رسالت خانواده را دارد، با حضرت زهرا (س) این مفهوم را بیان می‌کند و به همین دلیل است که امام خمینی (ره) می‌فرمایند که از دامن زن، مرد به معراج رسید.

او با بیان اینکه حجاب نماد اسلامی بودن جامعه است، افزود: همانگونه که اگر در جایی گلدسته‌ای برپا باشد مسلمان بودن مردم آن منطقه را به نمایش می‌گذارد، حجاب و چادر نیز نماد اسلامی بودن زنان جامعه است و اگر دختران و زنان جامعه چادری مشابه چادر حضرت زهرا (س) به سر کنند این چادر نماد اسلامی، شیعه، فاطمی و زینبی بودن دارد، پس باید این افتخار را حفظ کنیم.

نیسی گمراوی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، اظهار داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد گرفتن نماد اسلام را از زنان ما را دارند و دختران و زنان ما باید هوشیار باشند که این علم شیعه و زینبی بودن را از دست ندهند، زن محور و کانون خانواده است و پدر، فرزند و شوهر همه حول محور زن در خانواده حرکت می‌کنند و نقش زن مسلمان این است که بتواند کانون خانواده را گرم کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه زنان و دختران ۲ رسالت بر دوش دارند، اظهار داشت: اول باید با پوشش خود نماد و پرچم جامعه اسلامی را حفظ کنند و دوم اینکه با محور بودن در خانواده، عشق و محبت را در جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار