روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها روند افزایشی دمای هوای استان از چهارشنبه تا شنبه آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی خراسان رضوی روند دمای هوای استان از امروز چهارشنبه تا روز شنبه آینده افزایشی است.
 
 
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و داورزن با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بوده اند و دمای هوای شهر مشهد نیز بین صفر تا ۱۴ درجه سانتیگراد در گردش بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۳۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز و فردا جوی پایدار در هوای استان خراسان رضوی حاکم و در برخی از ساعات در مشهد کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود و از روز جمعه افزایش سرعت وزش باد و در برخی از مناطق بادخیز استان سرعت شدید باد دور از انتظار نیست و از شنبه بعد از ظهر اندک اندک با ورود سامانه بارشی، بارش در استان آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.