۸۱ طرح صنعتی امسال در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسیده است

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۸۱ طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،داود شهرکی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان : عملیات ساخت ۱۰ طرح متوسط و بزرگ صنعتی در سیستان و بلوچستان با پیشرفت ۱۵ تا ۸۵ درصدی در حال انجام است که تا پایان امسال بخشی از این طرح‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید و بخش دیگری نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

او بیان کرد: عملیات ساخت کارخانه طلا شهرستان تفتان، فراخوان جذب سرمایه‌گذار جدید در معدن، ایجاد صنایع معدنی در زمینه طلا و مس میرجاوه که اوایل اسفند سرمایه‌گذار اجرای طرح مشخص خواهد شد و معدن بزرگ مس در شمال استان که در تلاش برای مشخص کردن سرمایه‌گذار در این محدوده بزرگ معدنی هستیم از جمله طرح‌های مهم و بزرگ در حال انجام منطقه است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان در مسیر توسعه مناسب قرار گرفته گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده یا در آینده اجرا می‌شود ظرفیت خوبی به اشتغال، سرمایه‌گذاری و رونق این استان افزوده شود.

او تصریح کرد: نگاه و توجه ما در جذب سرمایه‌گذار، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ است.

شهرکی اظهارداشت: سرمایه‌گذاری‌هایی که باعث توسعه و رونق بخش‌های صنعت، معدن و تجارت و ایجاد اشتغال بویژه سرمایه‌گذاری در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های این استان شود را حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار