یک چهارم نهایی کوپا دل ری؛

گرانادا_ بارسلونا/ کاتالان‌ها به دنبال گذر از گرانادا برای رسیدن به نخستین جام در فصل جاری/ گرانادا در اندیشه رقم زدن سومی شگفتی

در چارچوب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و گرانادا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، تیم فوتبال بارسلونا امروز میهمان گرانادا است.

بارسلونا با شکست تیم‌های کورنیا و رایو وایکانو به این مرحله صعود کرده و با توجه به شکست تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید مقابل حریفان خود و حذف از جام حذفی فوتبال اسپانیا، کاتالان‌ها از شانس خوبی برای قهرمانی در این رقابت‌ها برخوردارند.

در طرف مقابل هم گرانادا با پیروزی مقابل لئونسا، سن خوان، ناوال کارنرو و مالاگا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل را به دست آورده و به دنبال رقم زدن سومین شگفتی رقابت‌های کوپا دل ری برای صعود به مرحله نیمه نهایی است.

بارسلونا برای این دیدار جرارد پیکه و آنسو فاتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

شاگردان کومان که با شکست خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو در بازی فینال سوپرکاپ نخستین جام فصل را از دست دادند، اکنون در صددند گرانادا را که چندی پیش با نتیجه ۴ بر صفر شکست دادند، بار دیگر از پیش رو بردارند و با بالای سر بردن جام قهرمانی کوپا دل ری به یکه تازی‌های خود در این رقابت‌ها ادامه دهند.


بیشتر بخوانید:


در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم، ۸ بار بارسلونا پیروز شده و تنها ۲ پیروزی سهم گرانادا بوده است. رونالدو کومان امیدوار است با درخشش زوج گریژمان _ مسی که اکنون هماهنگی خوبی میان آن‌ها ایجاد شده، تیمش در بازی با گرانادا کار سختی نداشته باشد و بتواند نخستین جام خود در کسوت سرمربیگری را با بارسلونا به دست بیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار