افتتاح ۳ خانه بهداشت در بابل

۳ خانه بهداشت در سومین روز از دهه مبارک فجر در بابل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بابیان اینکه ۳ خانه بهداشت با هزینه بیش از ۸ میلیارد ریال در سومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح شد، گفت: یکی از این خانه‌های بهداشت در روستای میدان سر از توابع بخش گتاب شهرستان بابل با زیربنایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع است.

او با اشاره به اینکه از خدمات خانه بهداشت روستای میدان سر، یک هزار و ۲۳۱ نفر بهره‌مند می‌شوند، افزود: از این جمعیت ۵۷۶ نفر میانسال و سالمند و ۴۶۴ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.

جوانیان با بیان اینکه افتتاح خانه بهداشت روستای پایین‌محله کشتلی نیز از توابع بخش گتاب شهرستان بابل است، گفت: این خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر۲۷٠ میلیون تومان ساخته شد.

او افزود:از خدمات این خانه بهداشت یک هزار و ۲۳۱ نفر بهره‌مند می‌شوند که از این جمعیت ۷۶۸ نفر میانسال و سالمند و ۴۶۳ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.

جوانیان با اشاره به اینکه افتتاح سومین خانه بهداشت در روستای داردکاشت از توابع بابل‌کنار بود، گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خانه بهداشت روستای داردکاشت در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع ساخته شد،گفت: از خدمات این خانه بهداشت هزار و ۲۲۴ نفر بهره‌مندمی شوند.

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.