احمدی: مسیر استقلال و آزادی خواهی باید با مشارکت همه مردم ادامه پیدا کند

معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه‌های این وزارتخانه در دهه مبارک فجر توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم بازدید از موزه عبرت عنوان کرد: جامعه ورزش همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این دهه  پیش بینی کرده است. به امید خدا آن‌ها اجرایی خواهد شد.

او گفت: یکی از این برنامه‌های ما بازدید جامعه ورزش از موزه عبرت است. موزه ای که جایگاه تاریخی و خاصی دارد. به همین دلیل پیش بینی شده امروز ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی  بازدیدی را از این مکان داشته باشند.

احمدی درباره تاثیر حضور جوانان و ورزشکاران در چنین برنامه‌هایی در دهه فجر عنوان کرد: این دهه یاد آور مبارزات و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی است. ملتی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اراده کرد و بر تاریکی‌ها، سیاهی‌ها و وابستگی‌ها پیروز شد و توانست استقلال و آزادی خود را بدست آورد.

او ادامه داد: طبیعتا مسیر استقلال، آزادی خواهی، عزت و سربلندی باید با مشارکت همه مردم به خصوص جوانان عزیز ادامه پیدا می کند.

او افزود: مهمترین دست آورد کشور ما در این سال‌ها که با تمام وجود حس می‌شود سربلندی و اقتدار است. ما باید بتوانیم با مشارکت تمام اقشار خصوصا جوانان ایران این مسیر را ادامه دهیم.

احمدی گفت: جامعه ورزش بیش از ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، بیش ۱۳۵ ورزشکار در دوران دفاع از حرم و برای پاسداری از نظام و کشورمان تقدیم کرده است. این سند و افتخاری برای جامعه ورزش برای حضور فعال در صحنه مبارزات و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار