رئیس سازمان اورژانس کشور مطرح کرد؛

انعقاد قرارداد تولید ۲۰ دستگاه آمبولانس با ایران خودرو

کولیوند گفت: تفاهم نامه‌ای برای تولید ۲۰ دستگاه آمبولانس با شرکت ایران خودرو خواهیم داشت که ما را از کشور‌های خارجی بی نیاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان اورژانس کشور با ایران‌خودرو با موضوع تحویل آمبولانس تولید داخلی، اظهار کرد: در این تفاهم نامه قراردادی برای تولید ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و شرکت ایران خودرو دیزل منعقد می‌شود و امیدواریم بقیه نیاز‌ها مثل بیمارستان‌ها، سی تی اسکن و اتاق عمل‌های سیار را با همکاری ایران خودرو دیزل رفع کنیم.

او گفت: یک تفاهم نامه هم برای تولید ۲۰ دستگاه آمبولانس با خودِ شرکت ایران خودرو خواهیم داشت که این اقدام برای اولین بار در ایران انجام می‌شود و ما را از کشور‌های خارجی بی نیاز می‌کند.

سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است

در ادامه فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز گفت: خوشحالیم که در این ایام مبارک فجر که ایام تحول است، برای اولین بار این کار بزرگ را با همکاری ایران خودرو، ایران خودرو دیزل و اورژانس کشور انجام می‌دهیم؛ قول تحول در تولید داخلی و صنعت کشور را به شما می‌دهیم.

او گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید داخلی و موضوع تحریم، برای ما توجه جدی ایجاد کرد تا از این تهدید، یک فرصت بزرگ برای خود ایجاد کنیم. شهید سلیمانی نیز بر این موضوع تاکید داشتند و ما باید راهشان را ادامه دهیم.

مقیمی تصریح کرد: سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. توانستیم بعد از ۹ سال تولید اتوبوس را از سر بگیریم و ضمانت می‌دهیم که زودتر از  زمان‌بندی، ظرفیت این قرار داد را عملی کرده تا اعتماد مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو  افزود: در ابتدای ایام کرونا با اقدامات جهادی توانستیم ۶۳ آمبولانس که در گمرک مانده بود را وارد کنیم. ما ظرفیت بالاتر از این خدمات رسانی یعنی افزایش تولید و نوآوری را هم داریم.

او ادامه داد: یک آمبولانس خارجی حدودا ۴۳ هزار دلار هزینه دارد ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در این شرایط تحریم، مشکلی برای تهیه و پشتیبانی نداشته باشید و با استفاده از توانایی‌های داخلی در این زمینه حداکثر ظرفیت را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
اگه با سپاه قرارداد میبستین نگران نبودم