هیئت رئیسه مجلس نمایندگان یمن ربودن زنان در مأرب را محکوم کرد

در ادامه محکومیت جنایات نیروهای منصور هادی، هیئت رئیسه مجلس نمایندگان یمن ربودن هفت زن را در استان مأرب محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، هیئت رئیسه مجلس نمایندگان یمن در صنعا اقدام نیرو‌های منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن به ربودن ۷ زن در استان مأرب را محکوم و این اقدام را جنایتی توصیف کرد که با آداب و رسوم ملت یمن مغایرت دارد.

نیرو‌های هادی پس از تحمل سلسله شکست‌های میدانی و سیاسی، چاره‌ای جز پناه بردن به جنایت سخیف ربودن زنان به بهانه جاسوسی و فعالیت به نفع دولت صنعا ندارند.
 
این جنایت در عادت و رسوم قبیله‌ای یمن، عبور از همه خط قرمز‌ها محسوب می‌شود. انتشار خبر ربوده شدن زنان یمنی در استان مأرب با موج خشم و محکومیت همراه بوده است و تحلیلگران مسائل یمن این اقدام را نشانه ورشکستگی سیاسی دولت مستعفی می‌دانند.
 
نیرو‌های هادی طی چند روز اخیر پس از حمله به منازل شهروندان یمنی در مأرب هفت زن را ربودند و آنان را بدون اطلاع به خانواده هایشان به مکان نامعلومی منتقل کردند.
 
در همین رابطه، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی در واکنش به این اقدام در صفحه توئیتر خود ضمن محکومیت این اقدام شنیع، تأکید کرد شایعات درباره ارتباط زنان ربوده شده در مأرب به هسته‌های خوابیده وابسته به دولت صنعا کذب محض است و هیچ اصل و اساسی ندارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار