افزایش خشونت‌های مسلحانه در پورتلند آمریکا

بر اساس اعلام پلیس، ۹۲ مورد تیراندازی تنها در یک ماه نشان دهنده افزایش خشونت‌های مسلحانه در سراسر پورتلند آمریکاست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی به ادامه خشونت‌های مسلحانه در شهر پورتلند در آمریکا پرداخت. مجری شبکه در ابتدا گفت خشونت‌های مسلحانه در سراسر پورتلند با افزایش مواجه شده است. در حقیقت پلیس پورتلند تنها در این ماه به ۹۲ مورد تیراندازی واکنش نشان داد.

مجری برنامه سپس با بریجیت چاوز، خبرنگار فاکس نیوز مستقر در پورتلند گفت‌وگو کرد و از او خواست توضیحات بیشتری را در این باره ارائه کند.

چاوز گفت: " پلیس پورتلند طی دو روز گذشته به دست کم هفت مورد حادثه تیراندازی در این شهر واکنش نشان داد. یکی از این موارد در جنوب شرقی پورتلند روی داد که ما اکنون در آن حضور داریم. به گفته پلیس یک گلوله به اتاق یک کودک سه ساله اصابت کرد.  این حادثه یکی از چندین حادثه تیراندازی است که پلیس پورتلند طی دو روز گذشته به آن‌ها واکنش نشان داده است. در یک حادثه جداگانه تیراندازی یک نفر کشته و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شد. روز چهارشنبه، افسران پلیس خودرویی را یافتند که یک شخص در آن حضور داشت و توسط یک گلوله هدف قرار گرفته بود. یک آپارتمان در آن نزدیکی نیز هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود. صبح روز بعد، یک خانه در شمال شرقی پورتلند هدف تیراندازی قرار گرفت در حالی که یک مادر به همراه فرزندش در خانه حضور داشتند. در هر یک از این حوادث تیراندازی کسی آسیب ندید.

به نظر می‌رسد موارد خشونت‌های مسلحانه در پورتلند در حال افزایش یافتن است. 

در ژانویه سال ۲۰۱۹، پلیس پورتلند به ۳۳ مورد تیراندازی واکنش نشان داد. در سال ۲۰۲۰، این رقم به ۵۱ مورد رسید. در حالی که ژانویه سال ۲۰۲۰ هنوز به پایان نرسیده بود، افسران پلیس در این شهر به بیش از ۹۰ مورد حادثه تیراندازی واکنش نشان داده اند.
تیم مقابله با خشونت‌های مسلحانه در اداره پلیس پورتلند در ژوئیه سال ۲۰۲۰ منحل شد و تنها طی یک ماه تعداد تیراندازی‌ها از ۶۲ به ۱۰۳ مورد رسید که نشان دهنده افزایش ۱۶۶ درصدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار