مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی مطرح کرد؛

اتصال روستای «علی بلاغی» به اینترنت با مشکل تجهیزات مواجه است

قاسم جلیلی نژاد بر ضرورت اتصال زود هنگام روستای «علی بلاغی» در شهرستان میاندوآب به اینترنت پرسرعت تاکید کرد.

قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص عدم دسترسی یکی از روستاهای شهرستان میاندو‌آب با وجود جمعیت بالای ۴۰ خانوار گفت: روستای «علی بلاغی» از توابع شهر باروق در شهرستان میاندوآب آذربایجان غربی از طریق اجرای پروژه همت دارای اینترنت ثابت از طریق اپراتور روستایی‌های‌وب است، و با تهیه مودم شرکت های‌وب روستاییان عزیز می‌توانند از اینترنت پرسرعت در روستا برخوردار شوند.

جلیلی نژاد افزود: جهت استفاده از اینترنت همراه نیاز به ارتقاء سایت 2G موجود در روستا است که به محض تأمین تجهیزات اقدام خواهد شد. هم اکنون تجهیزات همراه اول جهت ارتقای سایت مذکور به جهت مشکلات تأمین تجهیزات با مشکل مواجه بوده و بعد از ورود تجهیزات وارداتی از طرف همراه اول اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ نماینده  مردم روستای «علی بلاغی» در پیامی که به تحریریه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داده بودند از این مشکل شکایت کردند. با پیگیری‌های انجام شده مدیرکل ارتباطات و فناوری این استان مشکل را بررسی کرده و پاسخ لازم را اعلام کرد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار