تسلیت مسئولان خوزستان در پی درگذشت تصویربردار صدا و سیما

مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت نابهنگام رضا سیاح زاده تصویربردار صدا و سیمای استان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ناگهانی و تاسف بار رضا سیاح زاده تصویربردار با اخلاق و با سابقه صدا و سیمای استان را تسلیت گفتند.

متن تسلیت صادق نیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت زنده یاد رضا سیاح زاده، هنرمند مجرب و با اخلاق صدا و سیمای مرکز خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان شد، او هنرمندی جوان و با اخلاقی بود که در زمان فعالیت خود با همه تلاش در راه تصویربرداری و پوشش خبری برنامه‌های آموزش و پرورش و به ویژه آموزش و پروزش ناحیه یک اهواز همت گماشت.

اینجانب مصیبت درگذشت مرحوم سیاح زاده را به خانواده سوگوار او و مجموعه همکاران آن مرحوم در صدا و سیمای مرکز خوزستان و به ویژه مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیما و اصحاب رسانه استان خوزستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

در پیام تسلیت استاندار خوزستان آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه هجرت ابدی هنرمند ارجمند خوزستانی رضا سیاح‌زاده به خانواده او، جامعه فرهنگی استان و به ویژه مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان تسلیت عرض می‌کنم.

تلاش صادقانه، توام با خلاقیت و حضوری مستمر در ثبت و ضبط رویداد‌های استان و حضور شبانه‌روزی او در سیل ۱۳۹۸ در مقام تصویربردار صداوسیمای مرکز خوزستان از جمله خدمات ماندگار آن هنرمند فقید در وادی مهم اطلاع رسانی بود که به گونه‌ای درخشان در خاطره‌ها خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال برای روح آن هنرمند تازه سفر کرده، رحمت و مغفرت و برای خانواده، بازماندگان و همکاران او صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.