معرفی برترین های پومسه مجازی گیلان

رقابت‌های پومسه یا اجرای فرم تکواندوی مجازی گیلان با معرفی نفرات برتر پایان یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پایان مسابقات پومسه یا اجرای فرم تکواندوی مجازی گیلان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال محمد صبوری و ابراهیم طالمی از باشگاه نوری زاده رشت اول و دوم شدند، ابوالفضل خوش خلق از المپیک رودسر و مرتضی رضا صفت از شفت به مقام سوم مشترک رسیدند.

در ره سنی ۳۱ تا ۴۰ سال پویا بهاری از لنگرود، مقام اول را کسب کرد، محمد رشتی زاده از باشگاه نوری زاده رشت دوم شد، جواد پورمحسن از خانه تکواندوی گیلان و حسین قاسپور از کومله لنگرود به طور مشترک سوم شدند.

در رقابت‌های رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال سید علی خیرخواه و جلال مصفا هر ۲ از باشگاه نوری زاده رشت به ترتیب اول و دوم شدند، علی ثابت از باشگاه نوری زاده رشت و محمد علیزاده از خانه تکواندوی گیلان، عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال جعفر موسوی از کومله لنگرود قهرمان شد، حسین صمدی از باشگاه نوری زاده رشت به مقام دوم رسید، جعفر طالب سربازی و فرهاد نعیمی هر ۲ از باشگاه نوری زاده رشت به طور مشترک سوم شدند.

عنوان فنی‌ترین ورزشکار به محمد صبوری رسید و شجاعت عزیزمند به عنوان با اخلاق‌ترین ورزشکار رقابت‌های پومسه مجازی قهرمانی گیلان انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.