رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا؛

حدادی و یخچالی غایبان احتمالی تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم

۲ ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان به احتمال زیاد در پنجره سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا غایب خواهند بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره سوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفند در کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این پنجره به مصاف قطر و عربستان خواهد رفت.

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان قرار است از جمعه ۱۷ بهمن ماه زیر نظر مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی آغاز شود. لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال روز سه شنبه از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال اعلام خواهد شد. البته بازیکنانی هستند که برای حضور در اردوی تیم ملی مشکلاتی دارند.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حامد حدادی را برای پنجره سوم هم به دلیل شرایط سخت قوانین کرونایی کشور چین در اختیار نخواهیم داشت. خیلی حامد حدادی دوست دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، اما به دلیل سخت‌گیری‌های کشور چین اگر بخواهد به ایران بیاید در برگشت با مشکل مواجه خواهد شد چراکه باید ۳ هفته تا یک ماه در قرنطینه بماند بر همین اساس نمی‌تواند به اردوی تیم ملی ملحق شود.

او درباره بهنام یخچالی هم گفت: امیدواریم بهنام یخچالی هم سلامتی خود را به دست آورد و در صورت امکان بودن به اردوی تیم ملی ملحق شود. در درجه اول سلامتی بازیکنان برای ما مهم است، کادر فنی تیم ملی هم تمام شرایط یخچالی را زیر نظر دارد تا در صورت بهبودی یخچالی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود. ما مکاتبات خود برای حضور او در تیم ملی انجام داده‌ایم و جواب باشگاه او هم مثبت بوده است فقط تنها چیزی که است مصدومیت او است که برطرف شود به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار