تمدید مهلت شرکت در همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها تا ۳۰ بهمن

رئیس بنیاد ایرانشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶۰ عنوان مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی ایرانشناسی استان‌ها در شهرکرد ارسال‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قنبری رئیس بنیاد ایرانشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۱۰۰ پژوهشگر و محقق در پایگاه اینترنتی همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها با محوریت «تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری» نام نویسی کردند.

او اضافه کرد: فرصت ارسال مقالات تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شده است و با توجه به اینکه محدودیتی برای ارسال مقالات در نظر گرفته نشده است، پیش‌ بینی می‌شود تعداد آثار دریافتی تا پایان مهلت تعیین‌ شده، افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


قنبری اظهار داشت: پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در یکی از سه محور باستان‌شناسی و تاریخ استان چهارمحال و بختیاری، جغرافیای استان چهارمحال و بختیاری و فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

او تصریح کرد: مقالات برتر این همایش علاوه بر چاپ در تعدادی از مجلات معتبر علمی در پایگاه‌های سیویلیکا، SID، ISC نمایه خواهند شد.

قنبری گفت: راهنما و شیوه‌نامه نگارش مقالات، تقویم همایش و نحوه نام‌نویسی و شرکت در همایش ایرانشناسی استان‌ها در پایگاه اینترنتی HTTP:PROVINCE.IRANOLOGY.IR منتشر شده است.

او ادامه داد: آیین اختتامیه همایش ملی ایرانشناسی استان‌ها ۱۸ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از رادیو فرهنگ دنبال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار