بهره برداری از ۱۳۰ دستاورد انقلاب در ایام الله فجر

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: بیش از ۱۳۰ پروژه در ایام دهه فجر توسط بسیج سازندگی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ صادقپور مسئول بسیج سازندگی استان قزوین  با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان از بهره برداری ۱۳۰ دستاورد انقلاب در ایام الله دهه فجر خبر داد.

سرهنگ صادقپور افزود: بسیج سازندگی برای پشتیبانی از دستگاه‌ها و عملکرد آنان تمام ظرفیت خود را به کار می‌گیرد، بسیج در اقشار ۲۲ گانه خود علاوه بر کمیت مطالبه کیفیت و تخصص را هم در دستور کار قرار داده تا بتواند با یک شاکله علمی فنی کار‌ها را به پیش ببرد.

او اضافه کرد: از دیگر اقدامات محرومیت زدایی تجهیز درمانگاه آبگرم با ۳۵۰میلیون تومان از اعتبارات قرارگاه خاتم برای خرید یونیت دندانپزشکی و سایر ملزومات اختصاص یافته، ساخت پل پلنگه در طارم سفلی که جز مناطق محروم چوقور می‌باشد، مخزن ذخیره سازی آب در روستای چناس آبیک، افتتاح زمین چمن در خرمن سوخته و دشتک آوج، لوله گذاری سه و نیم کیلومتری و لایروبی قنات‌ها از جمله اقدامات شاخص بسیج سازندگی می‌باشد.

به گفته سرهنگ صادقپور، در دهه فجر بیش از ۸۶ خانه محرومین احداث و کار تعمیرات آن انجام شده است، پروژه‌هایی که بسیج سازندگی بر می‌دارد با کمترین هزینه و کیفیت عالی به پایان می‌رسد که این موضوع سبب شده تا برخی ادارات و سازمان‌ها پروژه‌هایی را به بسیج پیشنهاد دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: همچنین خانه بهداشت تاکستان به بهره برداری رسیده و ۸۰ نفر دیالیزی در تاکستان هستند که برای دیالیز و درمان هر روز به قزوین یا استان های همجوار می روند. 

او اضافه کرد: در لرستان با تخصص افراد بسیجی و جهادگران بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی ساخته و به محرومین و سیل زدگان تحویل دادیم.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه گفت: ورزش برای کاهش اعتیاد و سرگرمی سالم در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و روستا‌هایی که در خصوص اعتیاد به وضعیت قرمز رسیدند با ترویج و آموزش سعی در کنترل و کاهش آن شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.