جانشین ستاد عتبات عالیات کشور:

صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف سال آینده افتتاح می‌شود

نامجو گفت: سال آینده صحن حضرت زهرا (س) در حرم حضرت علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نامجو جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم سال آینده صحن حضرت زهرا (س) را به بهره‌برداری برسانیم، گفت: اگر بحث کرونا نبود این طرح سال گذشته افتتاح شده بود.

نامجو افزود: ستاد عتبات عالیات با استفاده از کمک‌های مردمی، توانسته ۲۳۰ هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف را به اتمام برساند و کار‌های نهایی در حال انجام است.

او اضافه کرد: کار بزرگی هم در کربلا بعنوان صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها آغاز شده که ۱۳۰ هزار متر مربع است و تقریباً می‌توان گفت کار‌های سازه این طرح به اتمام رسیده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: طراح ما به جمع بندی رسیده است و چیزی که نیاز سنگ آنجا را برآورد کرده در شهرستان محلات هست.

او ادامه داد: با توافقاتی که در شهرستان محلات در حال انجام است مطمئنیم با کمک مردم عزیز و این کارگاه، قسمت اعظمی از این سنگ را تأمین کنیم و کار پروژه را به اتمام برسانیم.

امروز در نشستی تفاهم نامه تولید، تهیه، ارسال و نصب ۱۶ ستون سنگی ایوان‌های شرقی حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا، به مبلغ یک میلیارد تومان در شهرستان محلات بین ستاد عتبات عالیات کشور و ستاد عتبات عالیات استان مرکزی به امضا رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.