رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی خبر داد:

برگزاری نخستین جشن تکلیف تک نفره ویژه دختران تازه مکلف در حرم مطهر رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: نخستین جشن تکلیف تک نفره ویژه دختران تازه مکلف در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم رضوی همه ساله اقدام به برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران تازه مکلف می‌کند که امسال  این جشن به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی و تک نفره برگزار می‌شود.
 
او افزود: این جشن همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا  ۱۳ در محل پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی و با حضور یکی از دختران دانش آموز تازه مکلف به همراه والدین و چند تن از اعضای خانواده (حداکثر چهار نفر) برگزار می‌شود.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی ادامه داد: در این جشن ابتدا دانش آموز تازه مکلف و والدین او با حضور در غرفه «پر پرواز» از سوی  یک کارشناس دینی به زبان قصه، شعر، بازی و داستان با برخی از احکام دختران تازه مکلف از جمله آموزش وضو، نماز، روزه، حجاب، محرم و نامحرم، مرجع تقلید و ... آشنا می‌شود.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: بعد از این، دختران تازه مکلف از والدین خود جدا شده و در غرفه «شور شادی» حضور یافته واز سوی  مربیان قرآنی با برخی از احکام دختران نوجوان آشنا می‌شوند.

او تصریح کرد: در این مدت برای والدین نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و والدین با حضور در غرفه «یک فنجان همدلی» آموزش‌های لازم در رابطه با نحوه برخورد با دختر نوجوان و چگونگی افزایش سطح همدلی با او را از یک مشاور و کارشناس دینی دریافت می‌کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی تاکید کرد: ثبت نام برای شرکت در این جشن تکلیف از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۴۴۳۳۹ روز‌های سه شنبه از ساعت ۷  تا ۱۰  صبح مقدور است.
 
انتهای پیام// م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسا شاکری
۱۳:۳۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
من امسال کلاس سوم هستم میخوام در جشن حرم شرکت کنم میشه لطفا ثبت نامم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه مردانی
۱۹:۰۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سلام ببخشید چه طوری می تونم برای حضور دخترم در جشن تکلیف آستان قدس هماهنگ کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
سلام ببخشید چه طوری می تونم برای حضور دخترم در جشن تکلیف آستان قدس هماهنگ کنم؟
آخرین اخبار