در‌گیری دو فرمانده غیر مسئول در بدخشان ۶ کشته برجای گذاشت

در پی درگیری میان افراد مسلح غیر مسئول وابسته به دو فرمانده محلی در ولسوالی شهر بزرگ این ولایت شش تن کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان محلی در ولایت بدخشان اعلام کردند که بر اثر درگیری میان افراد مسلح غیر مسئول وابسته به دو فرمانده محلی در ولسوالی شهر بزرگ این ولایت شش تن کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شده اند.

ثناءالله روحانی، سخنگوی پلیس بدخشان گفت: این درگیری از ساعت ۴ بعد از ظهر روز جمعه ۱۰ دلو/ بهمن میان افراد مسلح غیر مسئول به سرگروهی فرمانده صبغت و فرمانده نجیب‌الله در قریه آبگنده ولسوالی شهر بزرگ آغاز شده و تا ساعت ۸ شب گذشته ادامه یافته است.

سخنگوی پلیس بدخشان افزود که در این درگیری، نجیب، فرمانده یکی از طرف‌ها همراه با سه تن از همراهانش کشته شده و دو تن دیگر هم از افراد فرمانده صبغت کشته شده و سه تن دیگر هم زخمی شده اند.

روحانی انگیزه این درگیری میان دو طرف را اختلافات گذشته عنوان کرد و افزود که در این درگیری به غیر نظامیان آسیبی نرسیده است.

بدخشان از ولایت‌های ناامن افغانستان است که حضور گروه طالبان و افراد مسلح غیر مسئول در آن گسترده است و گاهی امنیت مردم را مختل می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار