بانگ جشن عبادت و بندگی در روستای ملیحان پیچید/ دختران برای پروردگار سجده کردند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه شهید سعید زاده یک در روستای ملیحان برگزار شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جشن تکلیف و عبادت برای دانش آموزان دختر دبستان شهید سعید زاده یک در روستای ملیحان یک گفت: جشن تکلیف با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است.

او با اشاره به اهمیت جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر و پسر افزود: روز تکلیف از با عظمت‌ترین اعیاد و شریف‌ترین اوقات هر انسانی محسوب می‌شود، روزی است که انسان مقرب به درگاه خداوند می‌شود و خداوند انسان را به عبادت و اطاعت خود فرا می‌خواند.

نیسی گمراوی همچنین تکلیف و بندگی را از بهترین الطاف خداوند نسبت به بندگانش دانست و بیان داشت: دانش آموزان باید این موهبت الهی را به خاطر بسپارند و هر ساله این روز را بزرگ بشمارند، به همین دلیل نقطه پیوند بندگی، جشن تکلیف دختران در روستای ملیحان با حضور تعداد کمی از دانش آموزان دختر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حرم امامزاده سید عباس برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.